Kjære venner og familie…..

Reklame | Horze

Slik begynner Isabell Raad øverst på bloggtopplista sitt innlegg, så slik får vel ei kjerring som har ramla totalt ut av bloggtopplista sitt innlegg og.

Jeg har jo og forsømt venner og familie en del i det siste.  Valgkamp har tatt mye tid.  Jeg mener, når jeg tilbringer sølvbryllupsdagen vår, og fødselsdagen min sammen med Rødt i stedet for familien, ja da er det kanskje noe som er litt galt….  Vel, i dag blir det lammestek og rødvin i heimen.
Å drive valgkamp samtidig som maskineriet går for halv maskin og samtidig forsøke å jobbe litt har kostet sitt. Men nå blir det søndagstur til Kongens utsikt. Hører du, Barndomsvenninna? Jeg lover ikke noen lang ferietur, men en fottur ut til utsikten må vi få til.

Kanskje blir det noen litt bedre blogginnlegg. ….

Mountain Horse

Og for de som lurer på valgresultatet. Jeg TROR jeg er inne i kommunestyret og vara til Fylkestinget.  MEN jeg vil se navnene på kandidatene før jeg slipper jubelen løs.  Jeg har blitt slått på målstreken to ganger før.
Er sånn passe fornøyd med valget.  Vi havnet omtrent der jeg trodde.  Må og få lov til å gratulere Senterpartiet lokalt med et fantastisk valgresultat.  De nesten tredoblet sin kommunestyregruppe.  Her i kommunen blir det utrolig spennende sonderinger, og hvem av de tre ordførerkandidatene som går av med seieren er fremdeles helt åpent.

4 kommentarer
    1. Huff da, leit at bursdag og brullupsdag måtte vike, men heldigvis er det jo mulig å feire litt på etterskudd. Gratulerer så mye ♥ Og gratulerer med vel overstått valg.
      Godt med litt roligere tider nå tenker jeg 🙂

      1. Jeg feira jo litt bursdag og litt bryllupsdag med familien og da., Og valgkamp er moro, men det er godt med noen litt rolige dager. Og det er jo nå det politiske arbeidet begynner. Vise velgerne at de stemte riktig

    2. Åh, håper du kommer med denne gangen!! Moro at søsteren din er med også! Jeg er kasserer i Sp, og er godt fornøyd med at inntektene øker, og håper på Hans Petter som ordfører, – blir spennende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg