Klarer ikke å matche Dubai…

Selv om jeg viste dere soverommet vårt i går, kom jeg ikke på bloggtoppen.  Er det noe annet rom dere heller vil se?   Det gikk ikke bedre for Sophie Elise, for hun ramla også ned fra førsteplassen.   Soverom med eller uten nakenbilde selger altså ikke nok.

Isabell Raad stakk av med førsteplassen etter å ha vlogget fra turen hun hadde til Dubai.
Jeg er ikke noe god på vlogging – og jeg har ikke vært i Dubai.  Jeg forstår jo at mitt forsøk på å kjøre kollektivt til jobb i går ikke var like interessant.  Selv om jeg krydret det med mange bilder.

I dag har jeg sovet lenge,   Har kveldsvakt i dag og.
Så gikk jeg tur med hunden mens jeg tok en telefonsamtale med en leder om arbeidsmiljøutfordringer.
En litt lat frokost, og ny tur med hundene. (Charlie Chihuahua var ikke med på første tur, han krabbet bare lengre under pleddet da jeg kom med båndet.)

Skal gjøre et nytt forsøk på å kjørekollektivt til jobb i dag, og håper at rutetabellen i busskuret stemmer overens med når bussen dukker opp. Eller kanskje det er et tredje klokkeslett.  Skal være ute i god tid.

Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg