Litt forsinka nyttårsrakett…..

Denne dama har litt temperament.  Det hender hun tar av, litt eksplosiv vil noen si.
I år kom første eksplosjon litt før klokka 10 på første nyttårsdag.   Og til en forandring var det ikke Gamle Gubben Grå som var gjenstand for eksplosjonen.
Hvem og hvorfor er mindre viktig.  Den som ble rammet fortjente det. og i grunn var det en uunngåelig eksplosjon. Ting hadde bygget seg opp lenge.

Men det er dumt å eksplodere når man bare noen få minutter før eksplosjonen tenkte at nå er jeg på full fart til å møte veggen, igjen.  For det å eksplodere koster utrolig mye energi, og energi har jeg dessverre alt for lite av for tiden.  Så det har vært mye tanker, tårer og armkroken til Gamle Gubben Grå i dag.   Totalt utlada.

Vanligvis når jeg har utsatt noen for “Brit uten filter”  føler jeg trang for å be om unnskyldning, men ikke i dag.
I dag hadde jeg håpet på at noen andre hadde vett til å be om unnskyldning, men den har ikke kommet ennå – og kommer mest sannsynlig aldri til å komme.

 

3 kommentarer
    1. Da er du godt i gang med det nye året da..hehe.. Jeg er nok ikke så eksplosiv..men godt å “få det ut” om det er noe som gnager..:) Godt nyttår <3<3

    2. Slike dager er ikke så mye å samle på. Håper det går bedre nå. Er nok litt eksplosiv jeg også, men har mer kontroll på det enn i yngre år. Heldigvis. Bor jo med en ganske eksplosiv mann, som samler opp slik at det SMELLER skikkelig til tider.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg