Mannlige prostituerte på baby-rom; GOD BEDRING!!!

Reklame | Reklamerer for boka til Kokkejævel

Jeg har fått et tips om at jeg må jobbe mer med overskriftene mine skal jeg nå toppen.  Og siden jeg nå er helt nede på en 22. plass tenkte jeg å slå til med en skikkelig klikk-bite overskrift.   Men slapp av, hvis dere leser hele innlegget vil dere se at jeg kan forsvare å ha brukt hvert eneste ord i overskriften.
I tillegg til saftige overskrifter er det to ting til som drar lesere. Kokkejævel og reklame.  Så hva er da mer opplagt enn å illustrere innlegget med et bilde av boka til Kokkejævel?  Eller egentlig er det boka mi.  Jeg fikk den i bursdagsgave av Eldste Sønn. Usikker på om dette bør merkes med reklame, men jeg gjør det ialle tilfelle.  Regner med at Kokkejævel der oppe i Alta er glad for all gratisreklame han kan få.

Kokkejævel ja. Det var han der helt på toppen av bloggtoppen som bragte den mannlige prostituerte inn i denne overskriften, og dermed også inn i innlegget mitt.
Da jeg så at Kokkejævel hadde overskriften “Mannlig prostitusjon” som sin overskrift tenkte jeg mitt.  Eller egentlig tenke jeg “Herregud, er det mulig?!!!”  Så kom jeg til å tenke på en av Magda sine berømte sitat: “Det bor ei hore i oss alle”.  Og det å selge sjela si for klikk er vel og en form for “prostitusjon”?  Med den tankegangen i bakhodet kom jeg til at overskriften på Kokkejævels innlegg kanskje passer på flere av innleggene hans,

Hva Kokkejævels innlegg handler om?
En bil som hadde satt seg fast i ei snøfonn.
Synes forresten at det er litt rart at Kokkejævel som har så usigelig vondt i ryggen er den som tilbyr seg å dytte løs en bil.  Det hadde ikke jeg og ryggen min gjort.  Men det var kanskje i forrige uka han hadde vondt i ryggen?

Hvis du ikke likte ukes-menyen som jeg nevnte i går Duvet den lavkarbo greia til spis og spar, så frister kanskje ukes-menyen til Andrea Sveinsdottir. bedre?
Sorry, Andrea, men jeg klarte ikke å finne en måte å flette innlegget ditt inn i overskriften.

På tredje plass har vi Doc og Dask.  Og det er her God Bedring i overskriften kommer fra.
Eller, egentlig ikke. Dask, den kvinnelige delen av Doc og Dask har en kronisk lidelse.  Noen dager er hun da så syk at hun bare ligger i fosterstilling og prøver å overleve. Hun finner da ønsker om “God bedring” som provoserende.  Provoserende fordi hennes sykdom er kronisk, altså for alltid.  Hun kommer ergo aldri til å “bli bra”, oppleve bedring.  Hun ønsker heller at folk skal si “Håper du får en bedre dag i morgen” eller lignende.
Jeg kan skjønne den. ,

Fra Isabell Raad er det fremdeles ikke noe nytt.  En måned i dag siden forrige blogginnlegg.  At dama fremdeles ligger så høyt oppe på lista er et mysterium for meg.

Så var det babyrommet da.
Jo det er det Ida Wulff som står for.  Hun er en ny blogger for meg. Men i uke 34 i et svangerskap driver hun og pusser opp rommet som skal bli rommet til barnet som snart kommer.   Det store spørsmålet er hvilken av tre blånyanser de skal male rommet i. Hun fikk over 80 svar. Vet ikke om hun ble klokere av alle de kommentarene, men jeg digger sjiraffen.

Jeg ble ikke så veldig inspirert av toppbloggerne i dag.
Men jeg har noen ideer til innlegg på blokka, så dere kommer nok til å høre mer fra meg ut over dagen.
Nå venter noen skype.møter og en full mailboks

3 kommentarer
    1. Joda, det skal jeg fortelle deg, at om du kommer til en bil som trenger assistanse (les dytte ut av snøfonna), så er alt glemt om opererte hofter og prolaps nedi ryggen osv..UT og hjelp!
      Opplevde dette for 1 mnd siden , en bil sto fast på en sidevei der jeg skulle kjøre..jeg ut..m slepetau, men var litt flaut for den arme sjåføren. Har god 4hjulstrekk og alltid slepetau i bilen..
      Så vi var 2 til å dytte da…glemt var hofte og prolaps..helt til jeg satt i bilen min igjen..da kjente jeg det.
      Og her en dagen fortalte min datter at hun og hennes sønn kom kjørende og skulle opp i sentrum, seint på kvelden, ei datter som skulle hentes. Der sto en bil som hadde kjørt litt for fort, uti snøhaugen. Datter og sønn ut og DYTTE!!!
      Kom mere hjelp, bilen satt godt fast.
      Så det endte med stiv nakke på min datter, nå på 4. dagen..
      Tror vi har den hjelpsomheten i ryggraden..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg