Når det går mot høst….

Reklame | Museum puslespill

Puslespill 1000 Museum Leonardo – Last Supper//Puslespill 1000 Deler Museum Leonardo Mona Lisa//Puslespill 1000 Deler Museum Munch The Scream

Jeg har lenge ønsket meg et maleri av Mona Lisa på veggen bak toalettet på det rosa gjesteoalettet mitt. Spør meg ikke hvorfor, men  et bilde av Mona Lisa med gin stor ramme hadde vært perfekt.

Ja, ikke den ekte Mona Lisa da, så vidt jeg vet er ikke den til salgs. Men én reproduksjon, et trykk eller hva jeg nå måtte komme over. Jeg har en “Rembrandt” i stua, så da kunne jeg vel ha en “Da Vinchi” på do?

Da jeg gjorde et lite søk på Mons Lisa i dag dukket dette puslespillet opp.  Det kunne jo være en fantastisk måte å få det ønskede bildet på doveggen.

Eller hva med et Skrik av Munch i stuen? Det henderjeg kan bli litt høyrøstet.  Og jeg som er så opptatt av kirker trenger jo helt klart en versjon av Nattverden for eksempel i spisestuen.

Hm, kanskje puslespill er noe jeg skal bruke mørke høst- og vinterkvelder på?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg