Når er det IKKE 20% på Nelly?

Isabell Raad der oppe på bloggtopplista lover meg 20% rabatt på Nelly hvis jeg klikker meg inn via hennes link.  Jeg prøvde, og det viste seg at jeg kunne få opp til 70%rabatt!!  Hjalp lite, for de hadde ikke noe i min størrelse.

Så begynte jeg å fundere over en ting.  Er det ikke alltid 20% salg på Nelly?  Jeg ser at forskjellige influensere tipser meg om det til stadighet. I det minste flere ganger i uka.
Og hvis ting er konstant 20% nedsatt – er ikke det da den virkelige prisen?
Jeg arbeidet i et firma som hadde opphørssalg og store annonser odet i 8 måneder, mens vi hele tiden fylte på med nye varer.  Vi fikk en skrape for villedende markedsføring.  Tenkte jeg bare skulle nevne det…

Så her etter, kjære Isabell, og dere andre på toppen av lista; Her etter kan dere kanskje nøye dere med åfortelle meg når det IKKE er 20 % på Nelly?

4 kommentarer
    1. Har nevnt det før..det er alltid salg på Nelly…og en haug andre nettsjapper. Nelly har ikke helt min str heller. Ikke helt min stil heller, for den saks skyld. Penger spart.
      For ikke å innrømme at jeg har for mange plagg,- jeg rydder klesskap for tiden. Fretex ( boks) har fått et lass så langt.

    2. Ojj.. det visste jeg ikke.. for å være ærlig, så er jeg aldri innom noen av de toppene på lista. Uansett hva de frister med av tilbud og attributter i alle fasonger 😛 Nyt aftenen og kos deg uten tilbud 🙂

    3. Herlig! 😂
      Absolutt, det er alltid minst 20 % salg på Nelly, og hos alle andre nettbutikker. Ja, stort sett på Cubus, HM osv også 😉😅 Lurendreierier alt sammen, for det er en psykologisk greie det de driver med. Så fort ordene “salg” og “tilbud” brukes, blir folk interessert og tenker “Kupp!” 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg