New in: Fantastisk leppestift

Hei fininger har dere sett den nye leppestiften min? Den er bare helt fantastisk!

Hva som er då fantastisk med den spør du? Jo den er Rød! Den passer da selvsagt til meg. Lady in red, Røde Brit. Ja du vet, kjært barn har mange navn.

Jeg skal ha på meg leppestiften på torsdag når jeg skal delta på folkemøte om byplan. Folk kommer til å sitte som bergtatt å stirre på leppene mine når jeg snakker om hvorfor vi skal beholde Hønefoss Skole, hvorfor vi ikke skal ha høyhus i Hønefoss og at man like godt kan skrote Frps forslag om bussbru over Pettersøya før ideen har slått for.

Med mine RØDE lepper skal jeg snakke på utpust og innpust om å bevare småbypreget og forsamlingen kommer til å sitte som forhekset.

Hvilken fabrikat som har laget leppestiften? Har ikke peiling. Det er RØDT sin fantastiske politikk som kommer til å trollbinde publikum.

4 kommentarer
    1. Dette står til terningkast 6 altså. 😁
      Skolen bør sannsynligvis beholdes, så ikke de minste på 6-7 , kanskje 8, år får for lang vei. Nå får kanskje 6åringene skyss der som her om skoleveien er skummel, men også de på 7 og 8 er SMÅ ( de er sikkert uenige selv, de ungene. Vil gjerne være store)
      Lykke til på folkemøtet!

    2. Takk,!! Og takk for ideen.
      JA; skolen må bevares. De på 7 år får 40 minutters gange minst gjennom hele byen. Mange kryssinger av hovedveien, gjennom byen, over tre bruer. Det er en lang og farlig tur

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg