Noen har ikke kommet lengre enn til nyttårsaften….

Reklame | Samsø & Samsø, Tommy Jeans, Gina Trikot, NA-KD Shoes

Hei Elsklinger! Woah for en innholdsrik start jeg har hatt på 2020, dere!
Ja dere skjønner sikkert at det er Isabell Raad som er tilbake på bloggtoppen.  Og dama er som vanlig i hundre.   Hun skal skrive et innlegg og oppdatere oss på hva hun har brukt de første dagene av året til, og de siste dagene i 2019, men hun kommer ikke lengre enn til 2. januar før hun går lei.  Bra hun tok reklamen først i innlegget, slik at hun fikk med seg den. Ellers kunne det vel fort bli tomt på konto.

Så hva har dama drevet med? Noe av det samme som meg?
30. desember feiret hun16 års dagen til lillebroren sin på en restaurant.  Så måtte hun rett hjem og rydde fordi hun skulle ha besøk i nyttårshelga.
Jeg tilbragte den 30. på jobb i hvitt, og etterpå var jeg vel totalt utslitt og lå på sofaen under pelspleddet.

Nyttårsaften hadde hun force i leiligheten førdet bar ut på byen. Party, party, party!!!
Jeg dro på hytta. og hadde en rolig kveld sammen med Gamle Gubben Grå.

1.Nyttårsdag så de på den vakre himmelen og pleiet fyllesjuken.
Vi nøt en rolig dag på hytta før vi satte kursen hjemover.

2, januar var hun på kino og ute og spiste med en ny date?
Jeg var en liten tur i Hønefoss, ellers var jeg vel bare hjemme. Tror jeg knapt var ute med hundene. Har liksom ikke overskudd av energi for tiden.

Mirela Anorak 10144 Fôret Jakke Multi/mønstret Samsøe & Samsøe//Tommy Jeans//Gina Tricot//NA-KD Shoes

4 kommentarer
    1. He, he, her er min oppsummering (ikke så ulik din): 30. desember hadde jeg planer om å gå på barnegraven, men etter at jeg kom hjem fra psykologen, ble jeg liggende som et regelrett slakt i sengen istedet med et aldri så lite snev av dårlig samvittighet. Nyttårsaften fikk jeg slept meg av gårde til en vennemiddag for sju personer under sterk tvil. Drakk ikke en dråpe alkohol. 1. nyttårsdag presterte jeg likevel (altså til tross for totalt fravær av alkohol kvelden før) å føle meg så bakfull som aldri før og var helt ubrukelig hele dagen. 2. januar skulle jeg vært på kontoret, men da blusset julens basselusker opp for fullt igjen, så måtte nøye meg med hjemmekontor (optimist som jeg er), som i praksis ble til halv sykedag. 3. januar måtte jeg avlyse kaffeavtale grunnet sykdom, og 4. januar måtte jeg melde avbud til ukentlig vennelunsj av samme grunn. Så nei, ikke akkurat den mest sprudlende starten på det nye året så langt. Godt nytt år forresten! PS: Jeg har fått meg rødt pelspledd til jul 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg