Se her, Kokkejævel!

Jeg ville vært en ellendig paparazzi fotograf, jeg innrømmer det så gjerne. Men da jeg var innom Kuben, byens kjøpesenter, oppdaget jeg at boka til Kokkejævel endelig hadde ankommet hyllene. Flott plassert på nummer en blant bestselgerne sto det fire eksemplarer. Jeg ønsket meg jo bilde av denne boka alle her på bloggen snakker om.  Men samtidig litt pinlig å stå slik og knipse bilder inne på byens kjøpesenter. Derfor litt uskarpt og dårlig fokusert bilde.

Vel, jeg var i grunn ferdig med mesteparten av ærendene mine.  Var en snartur innom blomsterbutikken og Mix før jeg på ny passerte bokhandleren på vei mot bilen. Jeg kastet et blikk mot bestselgerhylla, skulle jeg snike meg til et bedre bilde?

Det ble bråstopp! For nå sto det bare to bøker på hylla. Den hadde da vært full av Kokkejævel-bøker for bare max 15 minutter siden….

Jeg tok ikke flere bilder, men fortet meg til bilen for å sjekke “bildebeviset”. Jo, det sto 4 bøker der første gangen jeg gikk forbi.

Hvis Kokkejævel selger 2 bøker i kvarteret, 8 bøker i timen her på Hønefoss,  ja da har sikkert jeg og min ustoppelige omtale av boka en stor del av æra.

Nå har jeg vel fortjent ei bok med en personlig hilsen fra Kokkejævel til Kjerringtanker?

14 kommentarer
    1. Herlig…og vet du…det var det første jeg så…kokkeboken på øverste hylle. Der hvor det er vanskelig å nå den egentlig 😉
      Men ja…så den med det samme. Kanskje synet mitt begynner å bli bedre….hmm?
      Kjekt det at han har godt salg. All reklame hjelper, så det er bare å kjøre på, så kommer det kanskje et signert eksemplar i posten 🙂

    2. Ja, nå må du snart få ei signert bok altså, med alt du har reklamert for den (selv om dette var en elendig bilde, så har du forklart hvor den står, hehe). Ark pleier jo å selge ferdig signerte bøker, men her må det en personlig hilsen til! Håper han tør å møte deg i Hønefoss!! 🙂

    3. Ha-ha 😀 Hvis man stopper for å ta et bilde, kan man like godt stå i ro så det blir klart. “Folk” har det deg og kameraet ditt likevel 😀 Tenk om du måtte ha med deg et par tøyrotter i tillegg du, Hi-hi. DA hadde det blitt uskarpt da 😀 Men du jobber mot målet, det skal du ha, og plutselig dukker det kanskje opp en bok.. Ha en fin lørdag du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg