Siste nytt! Siste nytt! Stopp pressen! Lytt på radio!

Har dere fått med dere den store nyheten?!?  En nettbutikk i Alta har endelig funnet seg lokale.
Jeg kjenner jeg trenger en ekstra kopp kaffe.
66 kommentarer har Kokkejævel fått på et innlegg om at en nettbutikk har fått seg lokale og spørsmål om hvordan inngangspartiet til nettbutikken skal se ut.
Det er mulig det er noe vesentlig jeg har misforstått, men en nettbutikk… behøver de egentlig å synes så godt?   Er ikke nettsiden viktigere enn hvordan inngangspartiet ser ut?
Er det ikke bare de leverandørene som skal levere varer som i praksis trenger å finne lokalet? Kundene henter jo varene i sin egen postkasse eller på nærmeste post i butikk gjerne på andre siden av landet.
Er man i Altaområdet og tenker å kjøpe såkalt lokal mat fra småskala produsenter fra hele Europa, gå på Hoftepluss, Den samme eierens butikk på kjøpesenteret.  Dette er en nettbutikk.  Et lokale for lagring, pakking og  utsending av varer.
Men det er sikkert noe jeg har misforstått.

Vel, nok om det.  Jeg klarte å krabbe opp på en 23. plass og er fornøyd med det.

5 kommentarer
      1. Det har du helt rett i, derfor ble PCen straks lagt i oppvaskmaskinen da dette bildet var tatt. Er noen uker siden nå. Merkelig, men etter det har ikke pc’n virket i det hele tatt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg