Svært bildedryss fra helgen……

Jeg krabber nok en gang sakte oppover bloggtopplista.  I går var jeg på plass nummer 80, i dag er jeg på 77. plass.  Isabell Raad er fremdeles øverst på bloggtopplista, men jeg haler innpå!
Isabell har et bildedryss fra helgen på sin blogg, så for å lære av hun som vel er den største stjerna for tiden, må jo jeg ha det samme. Merk dere at mitt bildedryss er uten noen form for reklame, men hvis noen vil sponse meg er jeg selvsagt mottakelig for bestikkelser…

Fredag var vi på Smelt  #smelthonefoss

Vi koste oss med belgisk vaffel og appelsinjuice, kaffe og vaniljesnurr,

Etterpå var vi i Sjongslunden og badet hundene – og tærne mine.

På lørdag var en dag for terrasseliv.

Maling av nattbord

Og litt harmoni, et glass vin og den gode samtalen.

Søndag var det byvandring.

 

Litt blomster var det og blant alt det grå.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg