Til ALLE mine SUPRE lesere—

Hei alle sammen, , og jeg er utrolig lei meg for at jeg ikke fikk blogget i går.  🙁  Jeg forstår jo at dere har vært fra dere av engstelse når det ikke har kommet en eneste linje fra meg.  Som toppblo,,,eh bunn-blogger (toppbloggere har muligens flere enn mine 5 lesere) har man jo et ansvar for alle de … eh de fem som jevnlig leser bloggen

Men jeg kan berolige dere med at alt er bare bra med meg. Jeg har ikke ødelagt noe nytt kne, eller annen kroppsdel, eler på annen måte lidd noen nød. Pust ut.

Det var bare det at etter 15 timers arbeidsdag, så hadde  jeg ikke overskudd til blogging og lengtet bare etter senga og armkroken til Gamle Gubben Grå.
Sorry, folkens. Jeg skal skjerpe meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg