Påjobb igjen

Etter tre måneders sykemelding var jeg i går tilbake på arbeid i hvitt.  Det føltes godt.  
Selv om passordet var utløpt, tastene ikke satt helt i fingrene, og fjernstyringa av detektor og rør ikke lystret – og jeg hadde glemt knepene, var det godt å være tilbake. 
Jeg som har følt meg utbrent av kravstore pasienter, fant igjen gleden ved å gi trygg og god helsehjelp til pasienter som trenger det.  Jeg fant igjen noe av det som lokket meg inn i yrket for 30 år siden; det meningsfulle og givende ved å gjøre en forskjell.  Bidra til at mennesker får svar på sine helseproblemer. 

Jeg var sliten når dagen var over. Det er bra jeg skal begynne litt sakte og pent.   
Men det var utrolig godt å være tilbake.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg