Det går bra med meg….

Ja, sånn hvis noen av dere lurer….
Men overskriften skyldes selvsagt at Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen og hun har behov fos å forsikre leserne om at det går bra med henne.  Det ble jo slutt med kjæresten rett før helga.
Hun har murt seg litt inne i helga. Kost seg med familien, god mat serier og skal vi tro bildet, litt sjokolade. Noen late dager, men nå er hun klar for livet igjen. Isabell er en stayer.

I går var en ordentlig venninnedag for meg.
Jeg hadde avtalt å møte Barndomsvenninna mi til en ordentlig skravlestund på en kafe i byen. Det ble en koselig stund. Roser fikk jeg og, bare fordi jeg har bursdag – om tre uker. Tusen takk, du er bare så god!

Vekslet og noen ord med ei anna venninne da jeg var i byen, men hun hadde dårlig tid, så det ble bare noen ord i forbifarten.

På kvelden ringte venninna mi som ikke lenger bor her i byen.  Hun var deppa og oppgitt som bare hun kan være.  Vi har alltid vært hverandres klagemur, og i går hadde hun virkelig behov for en klagemur. Hun var både gammel, tykk og rynkete.  Ingen kan i grunn være så underholdende når hun er skikkelig nede som denne venninna.  Det ble en lang prat. Flere timer. Vi fikk nok ikke løst alle problemene, men jeg regner med at det hjalp med en prat, og at verden ser litt bedre ut i dag.

 

6 kommentarer
    1. De venninnene jeg har klager ikke så mye, ihvertfall ikke til meg, så jeg slipper å være sånn klagemur. Bra du traff på ei som var positiv da, for å balansere dagen litt.👍 Jeg skal stå på stand på lørdag, – vet ikke om det gjelder alle partiene, men kanskje vi sees da? 😊

      1. Tror hun har det litt bedre i dag . Det er godt å kunne være der for folk som trenger meg. I hvertfall denne venninna. Hun ville alltid stilt opp for meg

    2. Etter overskriften å dømme, skal frk. Raad delta i “Skal vi danse”. Har ikke lest innlegget.

      Så var det din oppfølger…neppe dans, siden du stadig går av deg skoa i gjørma.😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg