En politiker som leverer

Noen ganger overgår jeg nesten mine egne forventninger. Slik føler jeg det i dag.

På lørdag på torget kom det en bort til meg som ville ta opp en sak.  Det var et fotgjengerfelt hvor hvitmalinga i sebrastripene i gangfelt var helt slipt vekk. I følge denne innbyggeren var det kunne litt hvitmaling igjen på en av stripene. Resten var svart eller grå asfalt.

Jeg forsøkte å si at det gikk an å melde slikt på kommunens hjemmesid, fiks gata mi. Han var ikke helt der. Det hadde vært sånn i årevis. Ingen tok grep. Vel jeg lovet å se hva jeg kunne gjøre. Tenkte jeg kunne vel gå inn på fiks gata mi jeg. Jeg har gjort det før med hell.

I dag kjørte jeg tilfeldigvis forbi dette gangfeltet. Hva så jeg? Fine hvite striper! Det var altså alt fiksa! Jamen går det unna når folk tar opp ting med meg!

Men litt merkelig var det at disse stripene ikke så nymalt ut. Ja, jeg er ganske sikker på at de har vært der i flere uker for ikke å si måneder. De var garantert der på lørdag.

Så kanskje jeg ikke bør ta æren for at akkurat dette ble fiksa?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg