Endelig et livstegn fra Sophie Elise

Nummer 36 i går, og ute av lista igjen i dag…. Det går opp og ned her i livet…..  Sophie Elise troner fremdeles øverst… Sånn går no dagan….

Men Sophie Elise har i det minste endelig skrevet et nytt innlegg.  Jeg har blitt bønnhørt. Sophie Elise leser sikkert bloggen min. (Eller kanskje det er medierådgiverne hennes som gjør det?)

Innlegget er selvsagt et reklameinnlegg, sponset innlegg. Antakelig er det sponsorene som begynner å kreve litt igjen for sponsinga,

Stakkars Sophie Elise har hatt noen tunge dager, og gått gjennom dagene som en zombie med kun fokus på å komme seg gjennom dagen. Det høres kjent ut. Slik har jeg det og nå som jeg er sykemeldt og sliten.
Hun har og fokusert på å komme styrket gjennom dette. Jenta er tøff. Jeg har nok med å fokusere på å komme gjennom dette og komme tilbake til den jeg var, forhåpentligvis.  Selv om jeg tror det kan bli hardt.  Jeg er nok ikke så positiv og har så mye guts som Sophie Elise.

For å bevise for leserne at hun ikke fikser på utseende sitt hele tiden, viser hun frem etterveksten på håret der blekinga går over til mer vanlig kommunegrått. Dama er egentlig ikke blondine, men har den hårfargen “alle” andre har.  Vel, nå for tida er vel “alle” platina-blekede blondiner….

Etter debatten (som var på tirsdag) måtte hun trenge seg forbi ivrige journalister som ville ha en kommentar.  Det var så mye blitzregn at hun fikk hodepine.  Litt sånn jeg hadde det etter kick-offen på valgkampen….eller kanskje ikke.  Jeg så i grunn ikke en eneste blitz eller en eneste journalist da jeg gikk.

Hun rømte hjem til tanta si. for å unngå media. Vel, tante på Grefsen, du kan føle deg trygg. Det skal blåse ganske friskt rundt meg før jeg kommer snikende.

På onsdag spilte hun inn Senkveld sammen med pappaen sin. Buisness as usual. !  Men å delta i Senkveld er jo ikke no stress. Det har hun jo gjort så mange ganger at hun er på fornavn med både nåværende og tidligere programledere.
Jeg ville ha vært litt smånervøs….Men det er jo ikke så ofte jeg er på Senkveld.  Har aldri vært der, når jeg tenker etter…

På fredag var hun med på skolestreiken for miljøet foran Stortinget. Viktig å vise en samfunnsengasjert og miljøbevisst profil. Hun skriver forøvrig mer om alle som ville ta selfie med henne enn om selve miljøsaker…

Ellers viser hun frem klær og restauranter, sponsorene må få sitt. Hun skriver om ansiktsmaske og kjæreste og hvor snill hun er som kjører og henter han på jobb.

OG hun lover at denne uka et hun tilbake for fullt. Så da slipper jeg forhåpentligvis å analysere samme blogginnlegget til det kjedsommelige, ja hvis hun fremdeles kommer til å trone øverst på bloggtopplista da…

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja det skal ikke være lett å være “rosablogger” i disse dager. Uansett hvilken type blogger du er så vil det alltid være noen som mener noe om noen og alle blir ikke gjort til lags. Men viktig å skape sunne verdier og normale idealer uansett bloggertype.

        1. Jeg er mer fascinert av hvordan “verden vil bedras”.

          Ellers ser jeg at det er den store vaffeldagen i dag, for nå er det vaffelbilder nedover hele blogg.no.
          Jeg gidder ikke…men blogger jo ikke heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg