Et innlegg om ingenting……

Jeg fortsetter å vandre oppover bloggtopplista.  Er på plass nummer 23 i dag, fra 26 i går.  Det var lurt å gå tilbake til å se på A-laget.  Han som virkelig behersker kunsten å ligge på topp uke etter uke, måned etter måned.
Spent klikker jeg meg inn på hans siste innlegg, hva skal vi skrive om i dag?

Skuffet finner jeg ut at jeg skal filosofere over ingenting!  Faktisk ingen verdens ting…
Eller at en fyr føler behov for å zoome inn på sitt eget speilbilde i en glassrute.

49,735 mennesker føler behov for å lese et innlegg om en fyr som zoomer inn på sitt eget speilbilde  en glassrute???  Det er så jeg nesten føler behov for å finne ei glassrute og forsøke selv.  ja, bare for å komme på bloggtoppen altså:

Vurderer det litt nøyere.
Kanskje det er noe i den ideen? Jeg leste en artikkel om kunstnere og statsstøtte i går.  Folk som får statsstøtte på de mest utrolige ville ideer, bre fordi de kaller det for kunst.  Som å sprute maling med rumpa.
Blogg er på en måte litteratur og litt bildekunst, ikke sant?
Litteratur og bildekunst er kunst.  Enig?
Så, siden jeg skriver en samfunnskritisk blogg, burde jeg jo strengt tatt kunne være aktuell for statsstøtte?
Hvor er søknadsskjema?

3 kommentarer
    1. Banebrytende tankegang. Dette tror jeg ikke en gang Sophie Elise har tenkt på. Trenger du et sideprosjekt tror jeg dette ville gi deg både glede og moro underveis.
      Jeg står her på sidelinjen og heier!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg