Første dag i ny jobb..

Da var første arbeidsdag i ny jobb unnagjort.  Jeg er sliten, men det er vel mest fordi alt er nytt og det er mye å lære.  Mye å sette seg inn i, selv om jeg nok bare har lært en brøkdel.  Jeg har trivdes i et hektisk miljø. Dette tror jeg blir bra.

Vel hjemme gikk jeg en lang tur med Charlie Chihuahua. Godt med frisk luft, og å gå alene og liksom lande etter arbeidsdagen.

Gamle Gubben Grå lagde middag mens jeg gikk tur med Charlie.  Etter middag fikk vi også unna litt husarbeid før vi sank ned på hver vår sofa. Kjenner at det var utrolig godt, er nok ikke alt for lenge til jeg kryper til køys. I morgen venter en ny arbeidsdag. Jeg er heldig.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg