Jeg er på bloggtopplista!!!!!

I dag er jeg på bloggtopplista!!
Det at jeg knekte koden i går, s i d e v i s ni n g e r  er stikkordet, gjorde susen.  Og med litt assistanse av en firmenning med vinterferie (Takk Hanne Beate) ble det 220 klikk på meg. 220 klikk, og dermed seilte jeg inn på en hederlig 81. plass på bloggtopplista.

I og med at jeg sikkert ikke kan stemme Rødt mer enn en gang, eller to for å være nøyaktig. (Jeg skal jo stemme Rødt både ved kommunevalget og fylkestingsvalget ) og firmenningen bedyrer at hun ikke kommer til å stemme Rødt så er muligens det høye antallet sidevisninger ensbetydende med at Rødt får 220 stemmer på grunn av dette blogginnlegget.  Men det å komme på lista er jo en start.
Fremdeles er det over et halvt år til valget, og selv firmenninger kan endre mening. … så jeg fortsetter ufortørnet videre.  Er det flere der ute med vinterferie eller på annen måte litt for god tid, er det bare å klikke seg inn på bloggen så mye som mulig.

Husk hvert klikk teller

9 kommentarer
    1. Gratulerer! Ja, det er moro å være på topp100-lista 🙂 Kommet dit en del ganger jeg også etter at jeg ble overflyttet til nye blogg.no. Og det med sidevisninger er også artig å følge med på inne på bloggen min, via Google Analytics. Der kan jeg jo se mange forskjellige statistikker. Interessant.

      1. Statistikken er kjempekul, Gøy å se at jeg har en leserskare ower there. Nå vet jo ikke jeg om det er Donald eller Svigerinne med familie…

    2. Gratulerer! 👍🏻
      Synes egentlig du kravlet deg høyt opp i et jafs her. Enkelte blir liggende og vake nederst en stund. Men det passer ikke Rødt nå, nei.
      Ha en fin dag!

      1. Samme man gjorde ved avstemming på bloggere hos Vixen…der var det bare å slette cookies, så kunne man stemme mange ganger pr døgn på den eller dem man ville. Elendig system, selv gamle kjerringer finner ut av det. Og da finner ihvertfall de unge ut av det… Mulig opplegget er endret nå, jeg er ikke oppdatert.

        🤐

    3. Åh, så moro! Jeg kunne klikka meg inn på siden din flere ganger altså, så du har nok fått flere lesere i tillegg. 😀 Foreløpig ingen senebetennelse, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg