Sunket ned i en god stol…

Sitter her ved peisen med et pledd rundt meg. Middagen er fortært og jeg har vært en tur på utedoen langt nede i lia.

Det var utrolig godt å tulle seg inn i pleddet og synke ned i en behagelig lenestol etter lufteturen.

Vi har ikke hatt lenestoler her på en del år. Vi har en plassbygd sofa og noen Budal-stoler. De er greie nok når vi spiser eller spiller brettspill men liksom ikke de du synker godt ned i med ei god bok.

Men nå har to gode skinnstoler kjøpt på finn.no funnet veien til fjells. Jeg kjenner at det var en bra investering.  Man skal sitte godt på hytta!

En krakk til å ha bena på fikk vi med på kjøpet, og det ble heller ikke feil kjenner jeg. Rødvin i glasset og forhåpentligvis snart en liten bolle potetgull. Jo dette kan bli en fin helg.

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer med flotte stoler. Nå kan dere kose dere på hytta med bøker, rødvin og potetgull i hver deres stol..Fint ble det! God natt….

    2. Så flotte stoler, det ser utrolig behagelig ut å sette seg i god stolen og kjenne varmen fra ovn med ett pledd rundt seg. Nå har jeg klart å lese meg ajour på bloggen din. Har hatt påske ferie her og nyter dagene med sol ute.
      Orker ikke kommentere på de siste innleggene så jeg gjør det her. Jeg elsker dine betraktninger av topp 5 bloggene, og kommer til å fortsette med det. Stå på Og lag deg en fin fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg