Svarer på spørsmål

Som jeg lovet i innlegget Samme gamle leksa……skal jeg nå svare på spørsmålene Andrea Sveinsdotir svarer på i sitt innlegg.  Det er jo ikke sikkert Andrea og kjerringa ser helt likt på ting…

Hvilken musikk hører du på for tiden?

Akkurat nå er det en låt av Hellbillies som surrer og går på radioen i bakgrunnen.

Trives du best med kort eller langt hår?

Jeg har aldri hatt langt hår. et er for tynt og pistrete til det, så her må svaret helt klart bli kort hår.

Hvordan er det å bo i Hønefoss under lockdown?

Nå er det ikke lockdown her. Butikker og kjøpesenter er oppe.  For meg er den største forskjellen at alle politiske møter er på skype eller zoom for tiden.

Hvor er salongbordet ditt fra?

Jeg kjøpte det brukt via finn.no

Hvor får du inspirasjon til interiør?

Jeg har en masterplan i hodet. Min egen stil. Og så får jeg inspirasjon fra interiørblader. Elsker de. Kjøper gjerne bunkevis når jeg kommer over de på loppemarked – eller på finn.no.

Har du begynt prosessen med å hente ut egg og fryse ned?

???Nei….

Beste tips for å føle seg bedre om man er nedfor?

Kom deg ut! Få frisk luft – og luft gjerne de triste tankene med en god venn.

Har du noen tanker rundt det å bli selvstendig næringsdrivende, hvordan tørre å satse?

Det hadde vært drømmen!  Klart å tjene så mye penger at jeg fikk mat på bordet , betalt huslånet og litt og leve for av å drive på for meg selv. tenke tanker og kanskje holde noen foredrag.
Men drøm og virkelighet er to forskjellige ting. Denne måneden har jeg tjent 300 kroner på bloggen. Det er litt lite…

Hvilken pulsklokke har du?

Jeg har puls og jeg har klokke.
Hvorfor skulle jeg ha en pulsklokke?

Hvordan får du dagene til å gå når situasjonen er som du er?

Jeg har aldri hatt problemer med å finne ting å fylle dagene med.

Hvor gammel er Charlie Chihuahua?

Han er 6 år eller snart 7

Kan du dele litt mer om hvordan du sparer og hva du sparer til?

Jeg kunne helt klart vært flinkere til å spare.  Men økonomien vår har liksom ikke alltid hatt så mye overs til sparing.  Hva jeg eventuelt skulle spare til? Nei for å ha litt i reserve til å reise, kjøpe ny komfyr hvis den gamle skulle takke for seg, en større reparasjon  på ilen.. Kunne takle slike utgifter uten å spise makaroni esten av måneden.

2 kommentarer
    1. Gøy med denne typen innlegg. Er helt enig ang. pulsklokke og jeg har heller aldri hatt problemer med å fått “dagene til å gå”. Skulle heller ønske de hadde flere timer…

      1. Ja, flere timer i døgnet hadde vært bra.
        En gang mens barna var små fikk jeg spørsmål av søstrene mine om hva jeg ønsket meg til fødselsdagen min. Jeg sa da at det eneste jeg ønsket meg var at døgnet fikk flere timer.
        De fiksa det!
        Eller… De ga meg et døgn med utrolig mange timer. Vi hadde akkurat kjøpt Huset i Skogen, og de kom med menn og unger og hadde en skikkelig dugnadslørdag sammen med oss. Når vi var 6 voksne og hadde litt større barn til å se etter de yngste fikk vi gjort så mye mer. Det var en flott gave!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg