Samme gamle leksa……

Det er liksom ikke så mye som skjer hos toppbloggerne for tiden.  Det går mest i repriser hvis de i det hele tatt kommer med noe nytt. Flesteparten klarer ikke såpass en gang.  Jeg derimot fornyer meg stadig, og har krabbet meg opp til en 17. plass i dag.

Kokkejævel for eksempel er jo selvsagt på første plass.  Og han har faktisk et nytt innlegg i motsetning til fleste parten av de andre. Men om innlegget er nytt er innholdet det samme gamle.  Det kan kun være 10 personer i et bryllup, barnedåp i en kirke mens det kan være 120 mennesker samtidig inne hos Hennes og Mauritz Må Kokkjævel flytte bryllupet til klesbutikken?

Jeg har skrevet om denne problemstillingen tidligere i innlegget Kokkejævel trenger hjelp av meg……
Det eneste nye i Kokkejævel sitt nye innlegg om samme tema er at Vårt land har plukket opp historien.
Ja, og at Kokkejævel har funnet ut at det er sangen som gjør det så utrolig smittsomt å samle mange mennesker i kirker.  Det med sang skjønner jeg, spyttpartikler blir fort slynget ut i kirkerommet ved litt skikkelig salmesang.

Men Kokkejævel, hvis du nå skal flytte bryllupet, jeg er overbevist om at det finnes bedre alternativer i Alta enn Hennes og Mauritz. Jeg hadde gått for et magisk utendørsbryllup, jeg har googlet litt og funnet opp til flere steder i Alta jeg mener kunne ha egnet seg godt. Bare si i fra hvis du vil ha noen tips.

Isabell Raad, Ida Wulff og Stine Skoli har ikke kommet med noen nye innlegg.  Isabell fikser brynene sine Det glamorøse livet på toppen…Ida Wulff er fremdeles på barnerommet Kjerringas tanker om tomme tanker, arvtakere, munnbindånde og litt oppussing og Stine Skoli på vaskerommet. Vaskerom

Den eneste som har kommet med noe nytt er Andrea Sveinsdottir  Andrea har innlegget Ukens spørsmål og et innlegg med kone for å få rabatt på Nelly.  Sånt gir klikk.

Hva tar jeg fra meg fra toppbloggerne i dag?
Jo, jeg fikk lyst til å bevise at det går an med litt fantasi og få til flotte arrangementer selv om vi må forholde oss til strenge smittevernstiltak.  I løpet av dagen kommer guide til et magisk vinterbryllup ute.
Gled dere?
Ja og så må jeg ha en spørsmålsrunde med spørsmålene til Andrea.  Der skal jeg svare på alt fra nedfrysing av egg til pulsklokke. Det blir nok og et innlegg som vil få dere til  trekke på smilebåndet. Så følg med, følg med

7 kommentarer
    1. Heia og god søndag ☺️
      Ville bare si at æ e enig me dæ. Lite kreative innlægg fra toppbloggerne. E jo mye arti man Kain finne å skrive om ☺️

    2. Hmm.. magisk utendørsbryllup i Alta (eller for den del andre steder i Nord-Norge) i mars? Nå var du morsom 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg