Tenker på Wara….

I kveld går mine tanker til Tor Mikkel Wara. For en situasjon han og barna hans helt uskyldig har kommet opp i.  Jeg føler virkelig med dere.
De fleste ministre som må gå går på grunn av sine egne dumheter, slik som Sandberg og Listhaug.
Andre ministre går fordi de tar ansvar for feil som er begått og som de har ansvaret for.

Wara derimot er på mange måter felt av den personen som står han nærmest, hans egen samboer.
En samboer som er siktet for å ha tent på familiens bil, for å gi inntrykk av at det var en politisk handling mot den politikken Wara og hans parti står for.  Og nå mistenkt å stå bak flere branntilløp på familiens eiendom, nedtagging av familiens hus og trusselbrev både mot egen familie og mot andre politikere.

Wara og hans barn har min største medfølelse

6 kommentarer
    1. Ja..
      På en måte håper jeg hun er psykisk syk, at det er forklaringen…for hvis hun ikke er det, så koker det nesten ned til å være noe jeg ikke skal skrive her.
      Får se hva Elden får til. Det er ofte forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker i dette landet, men vil det være det her?

    2. Synes som deg og må jo si at dette var dødsdommen for min sympati med Erna. Tror ikke 1 sekund på at Wara trakk seg frivillig. Han ble presset ut. Wara er en mann med stort mot og hadde aldri forlatt sin post.

      1. Nå har jo ikke jeg så alt for mye respekt for Erna…
        Men jeg tror faktisk Wara gikk frivillig. Ikke fordi han ikke er hel ved, og ville stått støtt på sin post gjennom de fleste stormer.
        Men fordi han er en familiemann. Det er to ungdommer som trenger han. Han var ute av politikken i mange år, nettopp av hensyn til familien. (Ble sagt i et intervju da han ble justisminister.)
        For det andre, hvis du er hel ved og ønsker å ha integritet, slik jeg tror Wara er og ønsker å være, kan du da egentlig sitte i posten som justisminister mens samboeren din blir etterforsket, er siktet i en slik sak?
        Men denne saken skader ikke Wara og en eventuell senere ministerpost. Denne regjeringa skifter jo justisminister oftere enn andre skifter skjorte…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg