Tur med besvær….

Jada, gammelt bilde.  Ikke en gang Gamle Gubben Grå går med lue og tykk jakke i juli. Eller lue går han jo med, men da mer caps type.
Bildet er fra den siste skikkelige turen vi var på. Det var rett etter påske og var en kultursti på Vestsiden av Randsfjorden, ikke så veldig langt fra der Mamma kommer fra.
Den turen var litt vel strabasiøs både fordi det lå mye snø der stia gikk, og fordi deler av stia ikke var ryddet for kvist og greiner etter siste tømmerhogst. Rotten snø med haugevis av greiner under er ikke det letteste å vase i.

Litt annerledes enn de hadde tenkt seg var nok turen Dagens Bunnblogger Stavangerinmyheart hadde til Bru kultursti, eller det som så ut som en fin kultursti i beskrivelsen fra 2012. Men de fant stolen de lette etter, og e fikk seg en fin tur. Det er jo det viktigste, selv om den ikke ble helt som planlagt.

Siden Stavangerinmyheart, Dagens Bunnblogger er på tur, må vel jeg og tenke ut en tur i dag.
Men først skal jeg en tur til Drammen. Det blir min første kjøretur på noen måneder. Så får jeg se om jeg finner meg et turmål på hjemveien. Et enkelt et.
Følg med!!

4 kommentarer

Siste innlegg