ALDRI HAR VEL EI KJERRING SKREVET SÅ MYE KLOKT FOR SÅ MANGE PÅ LENGE

Jeg er på en 16. plass på bloggtopplista med over 2.200 sidevisninger.  Det må da tilsi at jeg har noe fornuftig å komme med.  2.200 sidevisninger!! Det er helt vilt. Ligger jo bare 100.000 sidevisninger bak Kokkejævel.  Og selv om det virker flere lysår borte, er jeg bare 7.350 sidevisninger bak Isabell Raad som ligger på en andre plass.
Å vippe Kokkejævel ned fra tronen er uoppnåelig akkurat nå.  Han er jo innestengt på et korona-infisert sykehus samtidig som vi alle venter i åndeløs spenning på at et barn skal bli født.  Ja, jeg tviler på at det har vært så mye medieomtale av et ufødt barn de siste 2020 åra.
Eller forresten, da Kristus så dagens lys blogga vel ikke akkurat Josef.

Jeg har nå vært sykemeldt en uke.  Ryggen er fremdeles vond, til tider veldig vond. Men håpet er at bare jeg får litt hvile, kan ta det litt med ro så vil muskulaturen slappe mer av og smertene  bli mindre.  Er det ikke bedre i løpet av disse to nye ukene med sykemelding, snakket legen om MR. Finne ut hvor mye, og hvor mange skiver som bukter seg ut.
Vel ryggen min så ikke bra ut da jeg tok MR  sist i 2007.  den har neppe blitt så mye bedre. Bortsett fra at den prolapsen jeg hadde da har tørket inn.

Jeg var litt irritabel  helga, og som vanlig gikk det ut over Gamle Gubben Grå.
Jeg skulle vært i Moss på et møte i Rødt, men flere timer i bil og flere timer på en stol på et møterom hadde blitt for smertefullt. Selv med smertestillende hadde det blitt for vondt.  Jeg er avhengig av å flate ut litt i løpet av dagen.
Det er det tredje politiske møtet jeg melder avbud til denne uka, og det frustrerer meg. Jeg vil så gjerne delta, men selv teams og zoom møter virker uoverkommelig akkurat nå. Det var tøft nok, vondt nok, den dagen med forhandlinger.
Jeg kunne ha spist smertestillende, bitt tennene sammen og gått på, men da hadde liksom hensikten med denne sykemeldingen vært borte.  Håpet er jo at ved å være i bare lett aktivitet, og lytte til smertene vil ryggen få den hvilen den trenger.  Da kan jeg komme sterkere tilbake.

Media har ennå ikke fattet like stor interesse for denne kjerringa som for Kokkejævel.  Antakelig må jeg jobbe litt mer med mediestrategien min.
Men jeg ble nevnt i Dagsavisen i november i fjor https://www.dagsavisen.no/nyheter/navn-i-nyhetene/kokkejevel-ble-landets-mest-leste-blogger-pa-rekordtid-det-foles-godt-og-riktig-a-vere-konge-1.1620341
Bloggen min fikk et helt innlegg hos Kokkejævel i fjor høst https://kokkejaevel.blogg.no/kjerringtanker-norges-morsomste-blogg.html
Hm, flere gode eksempler på medieomtale av bloggen fant jeg ikke.  Det kan se ut som min mediestrategi har vært fundert på hederlig omtale fra en viss kokk oppe i nord, og da har jeg vel feilet skikkelig det siste året.  Er lenge siden han hadde noe pent å si om meg…

Det er sjelden eller for å være ærlig, aldri, at noen journalister eller andre fra medieverden ringer for å få Kjerringtanker sine betraktninger om ting.
Men det betyr selvsagt ikke at pressen aldri tar kontakt med meg.  Senest forrige mandag var det en journalist som ringte for å snakke med meg. Do-intervju  men da er det Brit og ikke kjerringa de skal ha tak i.
Tar jeg et googlesøk på navnet mitt og nyheter får jeg opp langt flere treff.

En ny dag har startet.  Finn på noe meningsfylt å fylle den med.

14 kommentarer

Siste innlegg