Dette har jeg gledet meg til!!!!

Reklame | Neatsvor

Dere vet Late Brit? Robotstøvsugeren  Neatsvor X600 pro som kom inn i Drømmehuset for litt over to uker siden? Jeg lovpriste den i innlegget Gamle Gubben Grå har fått støv på hjernen forrige søndag, og ja jeg er like begeistret fremdeles.
Gamle Gubben Grå har fått en innarbeidet vane med å starte støvsugeren hver dag. og det har ikke blitt skulka unna en eneste støvsuging så langt.
Det er ikke til å stikke under en stol at det at det blir støvsugd daglig også under skjenker og sofaer har en positiv virkning på stemningen i Drømmehuset. Jeg har ikke sett en eneste hybelkanin siden slutten av september.

Nå har jeg fått lov til å gi dere kjære lesere en rabatkode som gir hele 20% ved kjøpt av robotstøvsuger fra Neatsvor som vidunderet heter. Her ar du et godt julegavetips til din bedre halvdel som du selv også nyter godt av.  Eller bare få den i arbeid i god tid før jul, jeg lover at den gjør julevasken enklere.

Gå inn på neatsvor.no og bestill. Bruk rabatkoden Kjerringtanker20 Den fungerer i to uker fra og med i dag 16.10 og kan kun bli brukt en gang per bruker.   Og gir deg altså hele 20% avslag. 

Kanskje er det flere enn Gamle Gubben Grå som får støvsuging som en av sine daglige rutiner. Jeg tror det kan bidra til færre opphetede samtaler i mange hjem, samt stoppe gneldringa til flere kjerringer enn meg.

 

 

6 kommentarer
    1. God morgen i støvfritt Drømmehus…

      Skjønner at dette er noe vi bør skaffe oss…Og jeg har jo blitt påvirket fra ditt innlegg tidligere..

    2. Det er veldig behagelig med slike maskiner som gjør at man slipper diskusjoner i heimen om hvem sin tur det er å gjøre noe med hybelkaniner og annet skitt og lort som dukker opp.🤗
      Vi har en slik og det skal være sikkert at de løser mange problemer.👍🏻😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg