Jeg lovet dere mat

I innlegget Blogg-prat….. kom jeg frem til at jeg må skrive mer om mat. Så her kommer jeg med et innlegg om søndagsfrokosten min i dag.  Det er Gamle Gubben Grå som skal lage middag. Jeg tror det blir spaghetti med kjøttboller. Helt grei mat, men ikke det mest fotovennlige jeg vet om.

Men søndagsfrokosten i Drømmehuset den er det verdt å ta bilde av! Ikke det at vi dekker stort frokostbord og beordrer Yngste Sønn til å møte til frokost klokka 9.30 slik det var i mitt barndomshjem. Ikke er det egg og bacon heller. Det var det alltid hjemme da jeg vokste opp.  Men likevel, jeg synes vi har alle tiders søndagsfrokost.

På søndager varmer nemlig Gamle Gubben Grå runstykker! Mer skal det egentlig ikke til for å gi meg søndagsfølelsen. Varme rundstykker og avisene fra i går. Da er det søndag.

4 kommentarer
    1. Varme rundstykker, da er det jammen meg søndag ja. Eller helg.. 🙂 Jeg prøver å lure til meg sånt i uka også jeg, men kjøpt på Backstube på mårran da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg