Kjerringa blir hoppende glad….

Når jeg leser Bunny sitt siste innlegg blir jeg hoppende glad.  Ja, nesten så jeg spretter rundt som en kanin.  For se hva Bunny skriver:

For en uke siden, åtte dager muligens, deromkring så skjedde det noe her på bloggen da et blogginnlegg jeg postet for snart to år siden «Rasisme er motbydelig, hilsen rasist i 2020» plutselig fikk masse oppmerksomhet, da jeg rett etter postet innlegget «Jo takk, mer statsrasisme!» så ble det rasende masse aktivitet.

For en uke siden, åtte dager i går for å være ærlig, skrev jeg Bunny skriver om ostesaus i det innlegget linket jeg til Bunny sitt innlegg Rasisme er motbydelig hilsen rasist i 2020
Så når jeg er ferdig med å sprette rundt smiler jeg bredt og klapper meg selv på skulderen.  Kanskje har jeg bidratt litt til å få Bunny opp og frem.
Hvis det er tilfelle er jeg glad for det.  Han er en blogger med budskap, sel om jeg ikke alltid er enig i budskapet. Det er alltid gøy å bidra til at noen som fortjener det får flere lesere.

For meg gjør det ikke noe om Bunny skriver litt færre innlegg, han har noen dager litt mange.  Bare han fortsetter å ha de gode, innleggene som han garantert bruker en tid på.  For Bunny, det er slike innlegg blogg.no trenger flere av.  Jeg er heller ikke så opptatt av å lese om folk som dusjer og tørker seg i rumpestumpen.

Det er mulig det blir færre innlegg fra meg og i helgen.
Jeg skal på folkevalgtsamling i Rødt, og da er det nok foredrag og politiske samtaler som vil dominere helgen og ikke alt for mye tid til bloggskriving.

 

10 kommentarer
    1. Bunny har vel den beste bloggen her inne synes jeg da, han skriver utrolig bra og det er blogg det har bedriver.
      Men noen har jo mer selvsentrert konsept da..ikke så mye deg.

      Du varierer og det er alltid spennende og se hva pennen din kommer med!
      Liker den litt skarp, men har skjønt at det ikke er helt enkelt til tider……… 🙂

      1. Det er mange bra blogger her. Og Bunny er en av dem. Han skriver bra.
        Jeg liker og bloggen din, som kanskje har lettere tema enn det Bunny skriver om. Det er variasjon som er bra.

    2. Kos deg med de politiske samtalene. Jeg er også opptatt av politikk, på min måte. På blogg derimot liker jeg best å bare kose meg, det er mitt konsept 🙂 Det er så deilig at det finnes forskjellige folk her inne. Alle slag. Mange jeg sikkert ikke hadde “møtt på” på utsiden. Men her møter jeg alle slags folk 🙂 Ha en fin dag 🙂

    3. Juhuuu ! Bra å løfte hverandre opp og frem 😊
      Jeg er glad det er variasjon i bloggverden 👍

      Lag deg en god lørdag og lykke til på Folkevalgtsamling 😊

    4. Kan vel si jeg er i samme båt denne helgen.. For mitt vedkommende, er det rett og slett så mye jobbing i restauranten at jeg har min fulle hyre med bare å få ut et lettskrevet innlegg, for ikke snakke om de to jeg er avhengig av å få ut for å oppnå et brukbart besøkstall..
      Men sånn er det vel for de av oss som også må ta sin skjerv i hht å holde Norge i gang ved siden av bloggingen *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg