Et helt nytt blankt år ligger forran meg.. hva vil det bringe?

 

Et helt ubrukt år ligger forran meg.. Hva vil det bringe av gleder og sorger?  Noen ting er alt plottet inn på planen  Et brylupp i februar, tur til Berlin i mars og påsken i Cannes.   Men de fleste dagene ligger der blanke og ubrukte.  Et hav av muligheter ligger forran meg – og min oppgave er å gjøre mest mulig positivt ut av 2014.

For meg er målet at 2014 skal bli et “Feel-good” år.  Et år jeg skal prioritere oppgaver, opplevelser og mennesker som gjør meg godt. Jeg gleder meg til 2014. Det skal bli et flott år.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg