Forbud mot Armamidresser på norske arbeidsplasser. ..

Når jeg blir statsminister, eller klesministet vil jeg som den gode sosialist jeg er forby de klesplagg jeg forbinder med politiske ideologier jeg ønsker å ta avstand fra.

Jeg vil starte med å forby hvite tennissokker. Det finnes ikke noe mer heslig enn hvite tennissokker. Det signaliserer at du totalt mangler estetisk sans, og henger igjen i tankegodset fra 1980 tallet,  en tid og et tankesett de fleste oppegående mennesker av i dag ønsker å ta avstand fra. 

Så vil jeg forby foldeskjørt og sånne ekle hvite bluser  Det er vel bare kristne fundamentalister som går kledd slik. 

Sånne grønne Fjellreven dresser og kamuflasjejakker må også forbys I tettbygde strøk. Kan tillates på Finnmarksvidda, Troll heimen og til nød Geilo og Nordmarka. Men kun relatert til friluftsliv og jakt.

Armanidresser, knyttede slips til hverdags og kvinner I åletrange kjoler må og forbys. Det med de åletrange kjolene bunner I ren misunnelse, jeg innrømmer det.

Samtidig skal leopardtights og andre klær med leopardmønster forbeholdes kun kvinner under 40. DET har ikke noe med misunnelse å gjøre, kun med estetik.

Men bruka og niquab, nei det tror jeg ikke jeg ville forby…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg