Alt jeg har lyst på til hytta….

Endelig en ny blogger på toppen av lista. Andrea Sveinsdottir. Mulig hun har vært på toppen en gang tidligere… Jeg har i hvertfall vørt innom dama før. Hun har drevet og malt stua si grønn… I gårsdagens innlegg viser hun oss ting hun har bestilt til leiligheten etter oppussinga. Selvsagt er innlegget et reklameinnlegg.

Jeg er på hytta. Vi har og bestilt noe. Vi har bestilt en mann til å montere den nye peisen. Den har stått her et år og ventet på montering. Før det sto den flere år i garasjen hjemme og ventet på at hytta ble vår, at vi fikk malt gulvet og pipa og ordnet plate under ovnen. Montørmannen skulle ha kommet i går, men sendte melding om at han kommer i dag i stedet. Så får vi håpe han dukker opp i dag.

Jeg har og bestilt nye gardiner til kjøkkenet på hytta. De er rutete i grønt og brunt vevet stoff. Jeg klarer ikke å finne bilder på nett, men jeg skal vise dere når stoffet kommer og jeg får hengt de opp.

Ellers er jeg på leting på finn.no etter den perfekte hylla til hjørnet bak døra i stua. Litt vanskelige mål…

I likhet med Andrea skal jeg vise dere flere bilder når jeg blir ferdig.

Jeg leter og på finn etter den perfekte sofaen.  Det skal bli godt å få på plass en sofa.

2 kommentarer
    1. Håper montørmannen kommer idag da, godt det er noen som jobber på søndager også. Blir artig å se gardinene dine på plass, – koselig med rutete på hytta! Det er mye fint å få tak i på finn, – det siste av mitt der er en kattunge og klorestativ. 😊

      1. Så du har fått tak i kattunge. Det er bra! Klorestativ er kjekt da…
        Montørmannen kom for å se på jobben og hente nøkkel. Så tar han det en dag “om ikke lenge”. I den varmen som er nå haster det ikke, men det snur fort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg