Dag går mot kveld….

Ble ikke så mye hagearbeid på meg. Skyene har ligget tunge over Drømmehuset, det har kommet non skikkelig regnskurer og vi har til og med hørt torden.  Men jeg rakk å luk litt i ett blomsterbed, pluss flytte en rogn som plutselig har dukket opp ved prydepletreet. Vi oppdaget den da vi monterte ny levegg.
Jeg ble kjempeglad da jeg så den! Jeg har lenge ønsket meg rogn i hagen.

Noe annet jeg har ønsket meg i hagen, eller ved garasjen da, er en slipestein. I dag har jeg fått napp på en som skal gis bort. Det er et stykke å reise, og jeg tror jeg trenger bilen til Gamle Gubben Grå. Hadde kanskje og vært best med henger. Vi får se hva jeg får overtalt han til.

Ellers?
Hva har denne bloggeren brukt dagen på?
Sjekket ledige stillinger og søkt på et par. Vært på kirkegården.  Laget middag, pai, Den var virkelig god.
Og så da? Hva mer?

Jo, så har jeg krummet nakken og gitt meg i kast med neste motbakke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg