Hva rører seg på toppen?

Skal man gjøre karriere som toppblogger og influenser må man jo holde seg oppdatert på hva som skjer i bransjen. Så jeg tar en sveip innom de virkelige toppbloggerne for å se hva de er opptatte av.   Man må holde et øye med konkurrentene i denne bransjen, såpass har jeg forstått.

Kokkejævel forbigår jeg i stillhet. Hans innlegg om kannibalisme er et innlegg som burde ha vært en snap-spøk til gode venner og familie. Men fortsett slik, så er det ikke lenge før det er jeg som kan trone på toppen av lista,

Stineskoli sitter fremdeles “på trappa og venter på a Martha” som Vazelina Bilopphuggers sang en gang tidlig på 80-tallet.  Litt usikker på om Stine liker å bli sammenlignet med Vazelina, men det er ikke mitt problem.

Men så, på tredje plass Andrea Sveinsdottir!  Endelig et blogginnlegg etter min smak!  For Andrea har spørsmålsrunde på bloggen siin.  Og dere kjenner meg.  Jeg stjeler bare spørsmålene.  Det folk lurer på om en toppblogger er vel det samme som de lurer på om en annen toppblogger, altså meg?  Så her setter vi i gang, sette blir gøy!

Har du noen hudpleie-tips som gir masse fukt?
Hudpleie er ikke min sterke side.  Jeg har kremer i skapet mitt på badet som jeg bruker hvis problemet blir for ille. Jeg aner ikke hva de heter.  Fikk de i julegave av Svigermor jula 2019.  Men kjenner at hendene mine hadde hatt godt av litt krem nå, Vinterkulde og anti-bac.  er ingen god kombinasjon.
Straks tilbake!

Sånn med nysmurte hender, et par nysmurte varme rundstykker og en stor kopp te er jeg klar for neste spørsmål.

Hvor har du det for tiden?
Jeg tror de mener “Hvordan har du det for tiden?”  Svaret på det spørsmålet er relativt bra.  Gidder ikke fokusere på det som ikke er bra i dag.

Hvor er bysten du har i stuen fra?
Bystene jeg har i stuen er kjøpt på Fretex og i Luxor.

Hvem var dine nærmeste på Love Island og er du fortsatt venn med noen av dem?
Har ikke vært med på Love Island

Hvordan er det å være influenser? 
Jeg liker å skrive, og å få tilbakemeldinger på at det jeg skriver får andre til å reflektere.  Så jo, det er ok å være influenser.  Får jeg alle leserne mine til å stemme Rødt ved høstens valg er det et ekstra pluss.

Du virker veldig original, hva tenker du om de som kopierer alt og alle? 
Takk for det! Jeg har alltid vært en original.  “Bare jeg er meg, se opp for etterligninger” sto det på russekortet mitt den gang i 85. Hva andre gjør er deres problem.  Jeg ønsker ikke påvirke alle til å bli som meg, men jeg ønsker folk til å reflektere litt mer over ting i samfunnet så vel som i egne liv.

Har du alltid likt å trene? 
Jeg har aldri likt å trene, og har ikke gjort noe som kan minne om trening siden siste gymtime som var våren 87.

Har du noen tips til hvordan man kan holde seg unna godteri i uka? 
Enkelt ved å la være å kjøpe godteri.
Dette er bare en teoretisk løsning som ikke er så lett å gjennomføre i praksis.

Har dere lyst på en hund til? I så fall hvilken rase og hva vil du at den skal hete? 
Jeg tror ikke det blir noen flere hunder på oss på en stund.
Alle våre hunder har vært omplasseringshunder. Da har de navn når de kommer.  Rase og lynne er viktig når vi tar til oss en hund.  Men nå tror jeg vih ar mer enn nok med Charlie Chihuahua

Hvordan tv-benk har du kjøpt? 
Har ikke kjøpt noen TV benk de siste 13 åra.  Hvor den vi har ble kjøpt og hva den kalles aner jeg ikke.  Der hadde Gamle Gubben Grå frie tøyler.

Hvordan vil du at Morten skal fri når den tid kommer? 
Jeg har ingen formening om hvordan Morten eller noen andre burde fri. Men kanskje på en litt mer romantisk måte enn Gamle Gubben Grå. Han bare nevnte nesten i en bisetning at han hadde bestilt time til oss hos byfogden.

Drømme-program å være med på? 
Jeg kommer nok aldri til å bli noen reality-stjerne. Hverken Paradise-Hotell eller 71 grader nord er noe for meg.  Ikke Farmen eller Skal vi danse heller.  Men Dagsnyttatten eller Debatten kunne vært kult.

Hva heter gardinene du har i stua og hvor er de kjøpt? 
Aner ikke hva de røde julegardinene heter, men de er kjøpt på Kid interiør.

Hva fikk deg til å melde deg på Love Island? 
Har du tungt for det?  Jeg har ikke meldt meg på “Love Island”

Hva savner du mest med singellivet? 
Nå er det veldig lenge siden jeg var singel. Men kanskje det at ingen andre roter i huset mitt?

Savner du å bo i Larvik?  
Larvikersikkert en helt ok by.  Har vært der et par ganger.  Men jeg kan ikke si at jeg akkurat savner å bo der….

Resten av de fem på topp er lite interessante.  Isabell Raad har fremdeles ikke  kommet med noe nytt, hun storkoser seg fremdeles nede i Dubai med den nye kjæresten ser jeg på Instagram.

Lavkarbomedhanne har lavkarbovafler på menyen. Og jeg spør nok en gang; Hva er så himla galt med karbohydrater?

Kort oppsummert er det man skal påvirkestil i dag, kanibalisme, kjøpe ny trapp, svare på en hel haug random spørsmål, fly til Dubai og spise vafler uten mel. Relativt variert i det minste.

 

 

5 kommentarer
    1. Kokkejævel jobber desperat for å nå nye høyder med klikk. Kommer snart med reklame for nettbutikken. Og da er det en ting som gjelder, clickbaits og minst tre innlegg for dag

      I dag kom barnevernet på døren, igjen. Barnevern, mattilsyn, politi etc er gode clickbaits.

      Et tips til deg som clickbaits…”POLITIET PÅ DØREN” I dag kom politiet på døren, de ville anholde meg for oppvigleri og alvorlig krenkelse. Det var en politiker ytre høyre fløy som hadde anmeld, for å kalle han “en jævlig hæstkuk”. Det var i en debatt om rettferdighet, toleranse og kjærlighet. Det ble litt tumulter. Jeg ble ikke anholdt da det viste seg at politikeren kom fra Finnmark, der ordet “hæstkuk” er et gjengs ord å bruke. Den krenkelse må vedkommende tåle.

      Jeg våknet av drømmen, ikke mareritt, jeg badet ikke i svette. Var heller forbannet på at jeg ikke fant på en sterkere karakteristikk.

      Alternativet er at du finner fram en gammel skolestil om en dramatisk tur med klassisk avslutning… da vi kom hjem var alt bra… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg