Jeg må bli TV stjerne……

I dag var det en ny blogger på bloggtoppen. Miriam.  Ukjent for meg, men det viser seg at hun har vært med på Sommerhytta. Jeg ser ikke på TV, og har ikke fått med meg serien. Selv om det nok er en av de realityseriene jeg ville ha likt å følge med på. Oppussings-program liker jeg.
Jeg har fått med meg at “feil” par vant. Hvorfor har jeg ikke helt fått tak i.  Og denne Miriam, var ikke på vinnerlaget.

Det gikk et lys opp for meg.
Skal jeg bli toppblogger, må jeg på TV!!!!
Og det holder ikke med å være linselus i bakgrunnen på Rødt sitt Landsmøte, selv om flere har kommet bort til meg og sagt at de så meg på TV-sendingene fra Landsmøte.  (Ja, folk jeg kjenner godt fra før av, selvsagt. Ikke vilt fremmede autografjegere)

Det er bare en ting jeg ikke helt forstår…
Hvorfor blir man en viktig influenser folk ønsker å følge med på bare fordi man har pusset opp ei hytte på TV?  Er man et forbilde hvis man har hatt sex med exen på ei strand, levd herrens glade dager på Paradise Hotell eller eltet kanelsnurrer på Hele Norge Baker?

Og hvilket reality-program burde jeg satse på? (Jeg kan ikke bake)

13 kommentarer
    1. “Det er bare en ting jeg ikke helt forstår…
      Hvorfor blir man en viktig influenser folk ønsker å følge med på bare fordi man har pusset opp ei hytte på TV? Er man et forbilde hvis man har hatt sex med exen på ei strand, levd herrens glade dager på Paradise Hotell eller eltet kanelsnurrer på Hele Norge Baker?”

      Tja, du følger jo godt med på disse influenserne, så du kan vel svare selv? 😂

      Vil du bli tv-stjerne, må det komme nye programmer. For oss med valker: “Hele Norge trimmer” ( Elander kan trene oss når han blir ferdig med det der Hollywoodopplegget sitt ( ja, jeg har lest litt der). Mulig det bare blir halve Norge der, de andre er visst slanke.

      Annet forslag; “Halve Norge gremmer seg” ( over den andre halvdelen som henger på bloggene til realitystjerner)

      1. Jeg kommer ALDRI til å delta på et TV program som handler om trening.!!! ALDRI!!!
        Mulig jeg må slipp på noe av min personlighet nå som jeg kutter Coca Cola, men begynne å TRENE?!?! Aldri!!

        Å spasere. Å gå tur i skogen. Nyte naturen JA!!
        Men trening Niks

    2. Jeg tenker Farmen må passe bra til deg. Oppvokst på gård med ihvertfall storfe så vidt jeg kan huske, så må jo det være midt i blinken! Matlaginga der går stort sett i graut, og det er rimelig enkelt, hehe, – men tror nok du kan varte opp med bedre enn det.

    3. Vi hadde griser, høner, kalkuner, sauer og kaniner også… Graut klarer jeg å lage. Men har ingen trang til å leke at jeg lever 150 år tilbake i tiden

    4. Podcast er visst inn i tiden nå, har jeg skjønt. Virker iallfall som om alle store bloggere med respekt for seg selv har laget sin egen podcast i det siste. Du har tydeligvis snakketøyet i orden, så det burde vel ikke være noe problem? Gamle Gubben Grå kunne også vært med i noen av samtalene 😉

    5. PS: Miriam har også lagt ut noen YouTube-videoer på bloggen sin før hun ble med på fjernsyn, bl.a. av seg selv og datteren på tur til moren i syden et sted. NB: Lekre antrekk til enhver anledning er en del av poenget med videoen. Det hjelper betraktelig å vise fram søte småbarn, men du kan jo vise fram de søte hundene dine, gjerne ikledd noe trendy og moteriktig for anledningen ;-P

      1. Hundene mine er hunder, og ikke dukker, så de bruker ikke klær. Men de er jo søte. Gamle gubben Grå erogså søt, noen ganger. Men gamle gråhårede gubber i arbeidsbukse, flannellsskjorte og bevernylonjakke er kanskje ikke det som drar lesere?

        1. Søte dyr fungerer som en magnet på leserne uansett, både med og uten sirkusklær. Og nå som alle hipsterne helst vil se ut som barske urmenn, skal du ikke se bort fra at et vaskekte eksemplar av rasen faktisk kan slå an 😉

    6. Ja, det er noe jeg har misset i forhold til bloggingen i alle fall.. For jeg ligger og vaker på va samme antall lesere og samme antall sidevisninger år etter år. Kommer det nye lesere til, så kan du du være sikker på de gamle slutter.. Så, jeg “mangler” tydeligvis noe 🙂 Men moro å blogge er det lell 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg