Jeg skal til Åsa….

Isabell Raad troner igjen på bloggtoppen.  Isabell skal dra til Italia i dag.
Bare en liten tur for å ta noen bilder.
Hun kommer hjem igjen allerede på mandag.
Hun gruet seg til å stå opp tidlig i dag.

Jeg skal ikke til Italia i dag,  Men jeg skal en tur til Åsa og besøke faren min.
Kanskje ta noen bilder, det er fint i Åsa.
Jeg skal heller ikke være borte så veldig lenge.  Kommer hjem i ettermiddag.
Jeg gruer meg til å kjøre på islagte bygdeveier.

Det er litt forskjell på Isabell Raad og meg

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg