Kjenner du Frodith?

Sikkert et dumt spørsmål.  Alle her på bloggen kjenner vel Frodith.  Om vi ikke har møtt henne personlig, har vi vel alle en eller annen gang sveipet innom bloggen hennes. Blitt smittet av hennes livsglede og humoristiske påfunn.
Mange av oss får jevnlighyggelige  kommentarer på våre innlegg fra denne dama. Og alltid litt mer en bare “fin blogg” eller “du skriver så bra, besøk gjerne min blogg.”-
Frodith er en slik person man blir utrolig glad i uten noensinne å ha møtt.

I dag har Frodith bursdag!!!!
Det fortjener et innlegg – og kanskje et innlegg fra andre som også setter pris på dama.
Ja, la oss fylle hele bloggen med muntre hilsener til dama. Så når hun logger seg på etter å ha vært ute å spist middag med Hr Frodith, så svømmer bloggen over av rosende innlegg om denne dama som alltid prøver å bringe litt glede og varme inn i livet til alle hun møter på.

GRATULERER MED DAGEN FRODITH

 

2 kommentarer
    1. Ja hurra for Frodith som jeg har “kjent “fra jeg starta å blogge og også har møtt flere ganger…skuffer ikke i virkeligheten heller… Koselig bursdagsinnlegg <3

    2. Et fantastisk nydelig innlegg Brit 🙂 Så koselig å få et eget innlegg av deg 🙂 Og så koselig innhold, at du føler du kjenner meg litt også. Det er jo sånn JEG har det i alle fall. Når man leser bloggene til folk over en stund, så blir det som man føler man kjenner dem, FØR man har møtt dem. Selv om jeg etterhvert har møtt en del 🙂 God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg