Langs landeveien.

Fra Voss tok vi E16 retning Lærdal. Men når Gamle Gubben Grå og jeg er på tur stopper vi både titt og ofte på steder vi har lyst til å se litt nærmere på.

Det ble sen lunsj i Gudvangen. I et turistsenter jeg mest vil kalle turistfelle. Egner seg sikkert bedre for utenlandske turister fra cruiseskip. Det er ikke så mange av de i år. Men det var gøy å fotografere de gamle husene.

Før vi kom så langt som til Gudvangen hadde vi alt stoppet en gang. Tvindefossen måtte jo ha et besøk. Tvindefossen har et fossefall på 110 meter i kaskader, etapper.

9 kommentarer
    1. Det er så mye fint og se. Herlig å kunne ta seg tid til å stoppe opp litt. Det er det som er ferie 🙂 Kos dere videre på tur.

    2. Akkurat min type ferie 🙂 Elsker bilturer når eg ikkje helt vet hvor ferden går! Spennende med nye plasser. Min drøm er bobiltur nordover – Det hadde vært den ultimate ferien for meg! Ahaaa drømmer om ei uke eller no i ei Rorbu i Lofoten og havfiske! Det er for meg helt magisk 🙂 Så ja, eg drømmer ennå 🙂 Kos dere masse og nyt hver km 🙂

      Go`klem Vibbedille 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg