Noen savner toppbloggerne

Noen har spurt hvor det har blitt av mine satiriske kommentarer om toppbloggerne.  Vel, jeg har gitt det prosjektet en pause.

Toppbloggerne har forandret seg. Det er ikke lengre usikre ungdommer som skriver om ellevilt partyliv og rumpeoppdateringer.  Livene til toppbloggerne er ikke så annerledes enn livet mitt.  Det ble vanskelig å skrive satire.

En annen faktor er at mens de usikre ungdommene hevet seg høyt over hva ei kjerring som jeg måtte mene om dem og livsførselen deres, så er enkelte av dagens toppbloggere enormt mye mer hårsåre.  Bare at jeg skriver dette, vil få minst en av toppbloggerne til å gå ut av sitt gode skinn. Vel, det gjør ikke meg noe. Jeg har helt mistet interessen av å lese vedkommendes blogg. Og nei, det er ikke Kokken jeg sikter til. Ikke det at jeg leser bloggen hans så ofte heller.

Jeg kommer fremdeles til å kommentere aktuelle saker, gjerne ved hjelp av satire. Men å daglig analysere toppbloggerne sine skriverier har jeg tatt en pause fra.

12 kommentarer

Siste innlegg