Jul uten Datteren…

Det blir en rar jul i år. For første gang er ikke Datteren hjemme ipå julaften. Hun og Sambo har jo flyttet til Harstad, 140 mil vekk fra meg.
Det er som det skal at barna flytter ut, og den store, flotte jenta mi klarer seg sikkert bra der nord. Men jeg kommer til å savne henne rundt matbordet og pakkehaugen på julaften.

Jeg skal ikke klage. Vi har hatt henne på besøk en hel måned nå i November /Desember.  Det har vært utrolig kos. Med mange lange samtaler i sofakrioken eller rundt spisebordet, med skikkelig jenteshopping.

Skal jeg være ærlig vil jeg heller ha brsøk av henne en hel måned i ro og fred slik vi hadde enn at hun bare skulle komme noen hektiske juledager.

Men det kommer til å vandre noen tanker nordover på julaften…..det vil være en plass tom i stua.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg