Kreativ søndags mogen…

Jeg elsker å stelle og stulle og lage gull av gråstein.

I går var jeg på røykskadesalg på den lokale Pandurobutikken. Det har brennt i byggniingen og røyklukta lå sur og tykk i lokalet. Jeg droppet stoff og papirartikler. Tenkte det kunne bli vanskelig å fjerne røyklukta.  Men litt småting plukket jeg med meg. Litt spraymaling. Noen ting til lysdekor og lysstøpemasse.  Det har ikke brent i selve butikken, bare på lageret. Så lukta i embalasjen var det eneste som var direkte skadet.

I morges skred jeg til verket. Tok spraymalinga med granitteffekt og gikk løs på noen gamle blomsterpotter. 

før

etter.

Med det samme jeg var i gang, tok jeg en stor gammel potte og.

Tenker dette skal bli fin ved dammen i hagen bare snøen kunne være så snill å forsvinne snart.  Litt sol og varmere tempratur adde heller ikke gjort no..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg