Kan du være hjemme og bare gjøre ingen ting?

Jeg hadde vakt med verdens beste kollega i dag.  Og i dag fikk vi også tid tillitt skravling på vaktrommet.  Det ble snakk om alle vervene mine, alle rollene og at jeg brukte me tid utenfor heimen.

Hun spurte om jeg kunne være hjemme og bare slappe av.  Dette var et spørsmål fra et medmenneske som bare vil meg vell, så jeg måtte tenke litt grundig over spørsmålet..Jeg slapper jo av når jeg går tur med hunden eller tur med fotoapparatet…  og jeg stortrives når jeg pusser opp loppefunn….   Jeg kan kose meg i timevis på pallesofaen på terassen.. eller i kurvstolene på trammen hvis Gamle Gubben grå er i skravle humør.  Forran TVn med guttene en sjelden gang eller ved spisebordet med en tekopp og besøk av Datteren….

Jo, jeg tror jeg er flink til å finne mine små fristed i hverdagen.  Jeg kan slappe helt av

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg