Søker om Drosjelappen

 

I dag er det torsdag og bare Eldste Sønn som skal ut døra klokka 08.30.  Rolig morgen uten at jeg behøver å  få blodtrykksstigning og hjerteattakk i forsøk på å få Yngste Sønn opp og ut.
Eldste Sønn gikk ut døra til vanlig tid, og kom raskt tilbake. Bussen hadde kjørt rett før han kom frem til busstoppet. Ja, så var det bare for a Mor å finne bilnøklene og dra av sted for å kjøre han på jobb til klokka 08.00.

Vel hjemme igjen var det å starte jobben med å få liv i Yngste Sønn. Han skal på skolen til klokka 10.00. 
Rett før vi var på vei ut døra tikket det inn en SMS: Det var fra Datteren.  “Bare et spørsmål; Har du mulighet til å kjøre meg på jobb til klokka 12.00?” Og selvsagt sier ikke Mamma nei.

Så det var en tur klokka 08.00, en klokka 10.00 og en klokka 12.00. Selv skulle jeg på et politisk møte klokka 15.00

Alle mine tre barn fikk to spørsmål av meg i dag:
1) Hva gjør du til neste uke når mine fire uker med ferie er over ?
2)  Har du noen gang vurdert førerkort?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg