Dagens antrekk……

Sukk…
Selvsagt er det Isabell Raad som er på topp av lista med nok et reklameinnlegg.  Denne gangen er det ikke solskinnsbjørnene fulle av sukker og gulrotsaft som det skal reklameres for, men selvsagt “Dagens antrekk”.   Jeg er ei stor, sliten kjerring på 50 +. Håret er i vill uorden, og hele meg er bare utslitt.  Det siste jeg har lyst til er å posere foran kameraet. Livet som want-to-be-toppblogger er sannelig ikke lett.

Vel, bare Gamle Gubben Grå er ferdig med avisen får jeg kommandere han med ut som fotograf. Regner med han blir fra seg av lykke….  En annen ting som er helt sikkert, er at det ikke skal bli tatt et eneste bilde av denne kjerringa her før jeg har fått vært i dusjen og vasket og stylet håret. Mobilen er nok herpa om ikke linsa skal sprekke også…

Så. Da var kjerringa ferdig styla. Og Gamle Gubben Grå utkommandert som fotograf. Blusen er fra Zizzi. Kjøpt på salg i fjor.

Tightsen er fra…. Lindex(?). Gammel som alle hauger den og.

Legg merke til skoene! De er RØDE!!! De er fra Ecco, og utrolig gode å gå i. De er kjøpt i 2017 og jeg elsker de!  Kjøpt på Eurosko hvis du lurte.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg