Det er salg på Nelly…

Det er salg på Nelly, og jeg kunne ikke være mindre interessert. For det første er jeg blakk, for det andre tror jeg det finnes lite på Nelly i min størrelse.

Isabell Raad gir rabatter på Nelly og viser frem sine favoritter. Så nå går snart alle rundt i den samme bikinien som Isabell,den med ekstra mye push-up som gir deg fin kløft. Jeg vet ikke helt hvor kult jeg synes det er… Altså ikke kløft. Kløft er kult. Men når alle Isabell Raad sine 30.000 følgere begynner å vandre rundt på strendene rundt i Norge i prikk lik bikini. Blir ikke det litt kjedelig, selv med kløft?

Jeg har liksom litt mer trang til å være unik. Hadde ikke likt det om hele verden vandra rundt i de samme crocsene som meg.

7 kommentarer
    1. Det er nesten alltid salg på Nelly….og hos Sportmann og hos XXL og hos Brandos og hos gudenevethvem….. mailene drysser inn ukentlig. Det er noe som stinker når disse “salgene” dukker opp så ofte. Det får ikke frem noen løp-og-kjøp-følelse lenger.
      Pluss at jeg har klær og sko nok.

    2. Jeg har noe ala crocsene dine, men ikke i så fint rosemønster. Veldig praktiske å gå i, og i langt mer bruk hos meg enn de fine kjolene hos Nelly.😁
      Jeg har jo vært på intensiv jakt etter kattunger, og oppdatert Finn flere ganger om dagen. Nå har jeg har endelig fått tak i ei. 😌

    3. JA, er ikke crocsene mine kule? Badedrakt fra Fretex høres smart ut. Da er det sikkert ikke mange andre som vandrer rundt på stranda med maken. Kult å være unik

    4. Jeg ler, helt herlig 🙂 Jeg skjønner nesten ikke det med løft og kløft en gang, for de fleste har jo innplantater, har de ikke? Da er vel kløften nesten FERDIG der…:-D Trenger ikke noe løft da vel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg