Det nye året – det nye livet…

I dag er jeg på plass nummer 11!!!!Tenk det, nummer 11 – og uten at jeg har fått hederlig omtale på bloggen til noen toppblogger så vidt jeg vet. Dette har jeg klart helt av meg selv!
Eller dette har jeg jo klart på grunn av dere, mine lesere.  For hadde dere ikke lest skriveriene mine, ja da hadde jo ikke jeg avansert på lista.  Så en stor takk til dere som gir meg en så fin start på det nye året.

På mange måter betyr det nye året en ny start for meg.
Etter tretti år i samme stilling skal jeg nå på leting etter nye arbeidsoppgaver. Jeg har blitt innvilget arbeidsmarkedstiltaket  “Oppfølging” av NAV og de har søkt meg inn til Fretex for individuell oppfølging. Jeg skal få karriereveiledning og bistand til å se egne muligheter på arbeidsmarkedet., og bistand til målrettet jobbsøking og jobbutvikling.  Jeg gleder meg til å komme i gang, og regner med at 2021 blir mitt år.  Jeg har masse kompetanse og lyst til å bidra.

Jeg ser på dette som en mulighet til å skape meg et liv jeg vil trives med, få tilbake jobbgleden og mestringsfølelsen.  Og ja, jeg gleder meg til å ta fatt.
En slik ny start gir meg og muligheter til å reflektere litt over hva jeg egentlig vil i livet.  Hva som er viktig for meg.  Dette blir spennende.

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Gratulerer med plass nr 11! Spennende med jobbleiting, du har mye kompetanse å bidra med, og ikke minst sunn fornuft. Lykke til !!

    2. Wow, gratulerer med flott plassering! 😀 Så bra tiltak du har kommet inn på, – jeg tenker at de fleste kan jobbe med et eller annet uansett. Du finner sikkert noe du vil trives med, og så har du mye kompetanse med flere muligheter. Lykke til! 😀

      1. Tausen takk.
        Ja, jeg er heldig. Jeg tror det skal bli bra. Jeg tror jeg kan trives i mange yrker. Det viktigste er en jobb å gå til, og noe må da denne kjerringa kunne brukes til.

    3. Hipp hipp for 11.plass😄
      Blir en spennende tid fremover for deg, masse lykke til. Jeg følger med😊
      Håper julen har vært fin og Riktig Godt nytt år☺️Mvh Marit

      1. tusen takk!
        Ja, det blir spennende tider, og jeg kommer til å dele den med dere.
        Vi har hatt en rolig og fredelig jul. Det har vært godt.
        Godt Nytt År til deg og!

    4. Stående ovasjoner og applaus for deg, Kjerring!👏🌟👏
      Til lykke med veiledning på jobbmarkedet, – håper du kan finne noe interessant som er mindre belastende for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg