Dette vil dere ikke gå glipp av…

Når dette innlegget postes om noen timer er eventyret i gang. Da sitter forhåpentligvis Aud Marit og jeg i bilen på vei oppover mot hytta vår I Valdres. Der skal vi etter planen ha et par, tre fine dager.

Noen vil sikkert kalle meg gal. Be med ei fremmed dame jeg så vidt har møtt en gang før på hyttetur i flere døgn. Hadde det ikke holdt med en kaffekopp på nøytral plass liksom?

Ja, jeg er litt gal. Liker å gjøre litt sprøe ting. Den kaffekoppen tok Aud Marit og jeg for noen år siden. Vi fant tonen da. Jeg håper vi gjør det nå og.

Selvsagt er jeg litt spent. Det er ikke for ingenting jeg luftet ut 60 år gammel tobakksrøyk og vasket hytta med grønnsåpevann i går. Det er ei gammel hytte med enkel standard. Vil hun synes det er bra nok, eller rynke på nesa? Da vi leide ut hytta til et danskt par for noen år siden forlot de hytta innen det var gått ett døgn.

To bloggere på tur som kommer til å skildre turen på hver sin blogg. Dette vil du ikke gå glipp av!

Bilen er pakket. Jeg har nå vært innom Kiwi og handlet mat.Nå skal jeg bare en svipptur ned til Kongsberg og hente Aud Marit så er eventyret i gang. Har alt kommet på to ting jeg har glemt og som jeg bør huske når vi slipper innom Drømmehuset for å hente Charlie Chihuahua på vei oppover. Det ene er allværsjakka mi. Det andre er hyttenøkkelen.

Men nå må jeg forte meg. Aud Marit venter. Vi blogges.

 

15 kommentarer

Siste innlegg