Har vært på tur.

Jeg har vært ute og gått tur i bynære strøk her på Hønefoss. Det var godt å lufte hodet litt. Skrittelleren forteller meg at turen ble over 7 km lang, og det kjenner kroppen godt. Både ryggen og det beinet med mer titan enn beinvev er vonde nå, og jeg har flata ut på sofaen for en liten strekk.

Du hvor fint det var ute! Jeg virkelig nøt den stunden jeg var på tur, selv etter at alle vondtene virkelig begynnte å prege ganglaget.

Har selvsagt fått med meg at noen er litt aktive i kommentarfeltet mitt, og at mange reagerer. Jeg håper folk forstår at jeg ikke ønsker å delta i debatten. Jeg tror ikke det ville føre noe godt med seg.

Mye frisk luft og fysisk aktivitet i dag og lite søvn i natt. Jeg tror jeg tar en liten høneblund.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg