Heks eller høne…..

I morgen  skal jeg på utkledningsfest sammen med storfamilien.  Det store spørsmålet er hva jeg skal kle meg ut som. For tiden står det mellom to alternativer.  Skal jeg kle meg ut som heks eller høne?

I går fortalte jeg Yngste Sønn at jeg ville kle meg ut som en liten fe.  Det går ikke, Mamma sa Yngste Sønn. Du er ikke liten. Du må i såfall kle deg ut som en stor fe – eller kanskje heller storfe.

Vel jeg droppa ideen om fe uavhengig av størrelse.  Nå er det høne eller heks som er alternativet.  Følger du med i morgen får du kanskje vite hva jeg går for.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg