Jeg har flyttet til en annen by. .

Sophie Elise kommer med sjokkerende nyheter og rykker selvsagt opp på toppen av bloggtoppen. Hun skal flytte fra Oslo til Tromsø.  Leser man hele innlegget ser man at hun skal kjøpe en leilighet i Tromsø som kjæresten skal bo i mens han studerer. Og så skal Sophie Elise blåse litt i miljøet og pendle mellom Tromsø og Oslo. Hva gjør man ikke for kjærligheten? Og Sophie Elise, jeg skjønner deg godt.

Jeg har kommet Sophie Elise i forkjøpet. Jeg har alt flyttet til en annen by. Jeg har flyttet fra Hønefoss til Oslo. Riktignok bare for en kort periode. Jeg flyttet inn hit til Oslo i går. Har bodd her i natt, og flytter tilbake til Hønefoss i ettermiddag.  Jeg tok ikke med så mye. Møbler og slikt har de på hotellet der Høstkonferansen avholdes.

Nå må jeg vel dukke opp på bloggtoppen. Jeg er jo i forkant av toppbloggerne, en virkelig trendsetter.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg