Jeg reagerer på meg selv…

Jeg har rast nedover lista igjen.  Nå er jeg nede på en 27. plass.  Og selvsagt reagerer jeg på det.   Isabelle Eriksen er på bloggtoppen, og hun vlogger mens hun reagerer på 11 år gamle videoer av seg selv som turner.
Jeg synes vloggene til Isabelle Eriksen er litt slitsomme og masete sånn før klokka 7 om morgenen.   Og i grunn relativt uinteressante, selv om du kan få en kode som gir deg rabatt i en eller annen nettbutikk.

Ønsker jeg å se videoer av meg selv som jeg kan reagere på, kan jeg jo “kose” meg med å se på weboverføringen fra gårsdagens møte i Hovedutvalget for Helse Omsorg og Velferd.  eller kanskje ikke.  Jeg er sliten ennå etter det møtet.  Og er på langt nær ferdig med evaluering av egen innsats. Kunne jeg ha gjort noe bedre? Kunne jeg få til et bedre tilbud for Regnbuen? som jeg jo skrev om i innlegget La oss kutte hos de som forlanger minst…

Jeg ser lokalavisa skriver at vi reddet tilbudet. Jeg tror ikke brukerne ser det slik.  For selv om vi fikk et vedtak som gjør det mulig at brukerne kan få det samme tilbudet som i dag, bare i et annet lokale,, så vet jeg at huset er viktig for de som bruker huset i dag.  Men jeg kunne ikke gå for å fortsette driften i et hus som er stengt på grunn av brannsikkerhet, inneklima og vanskelig å opprettholde smittevern.
Om huset virkelig er i så elendig tilstand som kommunens administrasjon påstår er jeg usikker på.  Men jeg kan ikke motbevise det. Det var mitt største dilemma i går.

Det kom mange nye opplysninger fra kommunalsjefen over bordet i går.
Det kom frem nye opplysninger fra flinke politikere som beviste at saksfremlegget var enda dårligere og inneholdt enda flere feil. Kanskje skulle jeg ha stemt for utsettelsesforslaget til Ap… Men jeg trodde vi skulle fått til noe bedre enn det vi fikk til.
De nye opplysningene fra kommunalsjefen førte til mer forvirring, fordi jeg ikke fikk tid til å analysere og fordøye de.
Det kom og frem hvor liten kunnskap enkelte har om psykisk helse. Det skremmer meg.  Jeg blir mer skremt enn sint.

Jeg må ha litt tid til evaluering og faktasjekking før jeg kan konkludere om jeg virkelig var med på å redde Regnbuen i går kveld, eller om jeg ble lurt trill rundt.

I dag skal formiddagen brukes til et omstillingsprosjekt på jobb og en digital tarifkonferanse i forbundet.
Kvelden må brukes til å forberede meg til kommunestyremøte i morgen.
Vi snakkes…

8 kommentarer
    1. God morgen!

      Ja vlogg slik før 07.00 er ikke alltid energigivende 😀

      Håper dere har vært med å redde Regnbuen da!

      Ha en fin dag 🙂

    2. Huff, vlogg ser jeg ikke på og dessuten var jeg ikke oppe klokken 07. Bra at det ordnet seg, og ny sikker lokale må Regnbuen ha! Skal jo være trygt for brukere.
      Ha en fin dag.

    3. DU må begynne å vlogge før klokka 7 skal du se, eneste muligheten for klatring? 😀 Bare tuller, SÅNT orker vi ikke. Og SÅ viktig kan ikke den klatringa være vel 🙂

      1. Jeg må jo klatre skal jeg bli toppblogger og tjene en hel haug med gryn- slik at jeg kan omvende alle til å stemme Rødt.
        Sånn bortsett fra det, er det utrolig uviktig å klatre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg